Kísérőlevél

Címkék: munka levél

2009.03.17. 21:22

Ebben a vészterhes időben nem árt, ha a megfelelő önéletrajz mellé egy figyelemfelkeltő kísérőlevelet csatolunk. Mint ez.

Tisztelt Kovács Kálmán Projektvezető Manager Úr!

Ezúton szeretném a meghirdetett pozíciójukat megpályázni. Mint ahogyan önéletrajzomból is kitűnik, több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezem ezen a területen. Már kora gyerekkoromban is erős vonzódást éreztem a táblázatok iránt. A rokonoktól kapott kisautókat, és babákat szín és forma alapján csoportosítottam, és ezeket rendkívüli precizitással jegyeztem le naponta füzeteimbe. Monotonitástűrésem kiemelkedett kortársaim, óvodástársaim közül. Később általános iskolás koromban csak fejlődtem ebbéli képességemben. Megállás nélkül 10-12 órán keresztül tudtam babot válogatni mindenféle igény nélkül az evésre, ivásra, vagy egyéb szükségleteimre.
Többször előfordult az is, hogy ez idő alatt egyszer sem kellett kimennem WC-re, mely tulajdonságom az állás betöltésében bizonyára nagy hasznomra válik majd. Később terhelhetőségem több mint kétszáz százalékban növekedett, melyre mind a mai napig nagyon büszke vagyok; és még inkább elmélyült a táblázatok, és a monotonitás iránti vonzalmam. Én ezt már nem is a hirdetésükben megtalálható „monotonitástűrés”, hanem a „monotonitás-szeretet”, vagy a monotonitáshoz fűződő erőteljes vonzódás szavakkal írnám le. Ezen vonzódásom az elmúlt tíz évben igazából csak elmélyült. Saját táblázatgyűjteményem nélkül nem éreznem embernek magam, a lakásomban külön szobát alakítottam ki a dokumentumoknak, és gyűjteményem egyre bővül. Különösen kiemelkedik az excel-formátum, a vonalak, és a rendezett betűk iránti szeretetem, precizitásommal 2008-ban majdnem bekerültem a Rekordok Könyvébe, de sajnos egy német hitelügyintéző cég alkalmazottja az utolsó pár percben elhódította tőlem ezt a címet. Ezen felül nagyon szeretek teamben dolgozni, embertársaim szeretete az egyik fő elvem, természetesen kizárólag az adatbevitel, és adatrendezés után, melyek iránt való rajongásomra nehezen lehetne szavakat találni. Mindezek ellenére tudásomat korántsem tartom tökéletesnek, és készen állok arra, hogy tovább képezzem magam amennyiben szükséges. Munkatársaim kitartó, lelkiismeretes, papírmunka-szerető embernek ismertek meg, ezért úgy gondolom tökéletes választás lennék a pozícióra. Célom egy olyan stabil, monotonitást, és táblázatszeretetet nyújtó vállalatban dolgozni, melyben én is hozzájárulhatok a sikerekhez, a profit növeléséhez, a gazdagok és a szegények közti szakadék elmélyítéséhez, a kizsákmányoláshoz, mivel magam is a multinacionális cégek elkötelezett támogatója vagyok.

Üdvözlettel:

Kuplavics Irén

A bejegyzés trackback címe:

https://sultgalamb.blog.hu/api/trackback/id/tr901008530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása